Wednesday, October 15, 2008

HARINI

aku tido awl seawal kul 9 mlm.
jam 6 pagi aku bangun, baca text dr my lil sis.ahaha, yaya i know and get ready to brainstorm.
g mandi, mkn, and main dota jup.ahaha
punye syok men game smpi lupe nk main gita, aduhh, terus aku tngglkn laptop tuh and mula buka amp sekuat volume yg ado.
arini aku train swip picking. gila babeng lenguh.dari appregios smpilah ke pentatonic ke do re mi.
mula2 da putus asa sebab mood arini krg baik.seawal bangun pagi td da kene maki ngun ayah. ahaha
xpe2,
aku bls dendam ngun main gita sekuat yg ado.ahaha
aku ingat pesan shamkamikaze, "kau ckp kat mak ayah kau kau nk pektis and kau nk jadi LEGEND" kelaka pun ada bunyiknya, tp ada betul gak, practice make perfect.
da 4 hours aku pektis, aku da xthn sgt, maka aku g dapur aku masak.
pas mkn, cem bese aku baring2 tunggu mata terlelap.

zzzzzz

sedar2 aku terjaga kul 9 mlm.bunyik bising dr ruang tamu dpn bilik aku.
upanya member ayh aku dtg.adeh.. aku ngun lapa n nk g tandas terpaksa duk dlm bilik. xkan nk kua kut,, aku intai dr daun pintu, ada aweks lahh.. xkan lah dgn mata penuh tahi aku nk kua selambe xpakai bju en??
bilala nk blah dlm ati aku.
ahaha
tungu nye tungu, akhirnya diorg berpindah ke ruang tamu dpn, maka dgn selamatnya aku kua bilik n ke tandas. pastu aku g mkn kt ruang tamu depan bilik aku tuh. cem bese aku xpakai baju kt umh, aku pun mkn dgn tenang smbil dgr diorg borak2, tp diorg x nmpk aku ahaha. tetiba kan
ank dara dia tanya tandas kt mak aku, aku lak xsempat nk blah dr meja mkn, maka terkantoilah segalanya. penuh dendam dlm hati aku ckp :time ni lah kau nk muncul".
aku pun buat2 bodoe smbil menyuap mee dlm mulut, aku buat2 xpndng dia. dan dia tersipu2 malu .
pas mkn aku msk bilik. tgk tb.....
arghhh bosan siot
aku capai kunci moto
aku gerak cc
pastu aku tulis blog ni
TAMAT

1 comment:

shabella! said...

hahha nice post. sabar lah ok? kadang2 hidup agak bosan.