Saturday, October 25, 2008

every rose has its thorn

arini agak suwei
pefom stage kecik
amp bunyik tajam, ntah ape prob
1st songs, 2 tali aku putus serentak tali 6 and 3 (bia betik??)
nasib botak ada, dia bagi janda aku, tp yg probnya lg, dia setting drop D ahaha
gelakkan aje.tiun pun byk lari, so aku pun wat2 pefom.maybe janda aku da really lpekan aku, maklumlah bini baru aku ada mslh ck8, dia pun amik kesempatanlah
pas pefom=
ada gurl, dari td dok usha aku(maybe aku prasan lbh)
tp dia bg respon yg bkn2, senyum kat aku, pastu mase tu aku kat bwh, dia kt tingkat 2, and radhi oag ada sblh aku, yg gurl ni tgk je aku dr atas, ahahaaku pun wat pndng tmpt lain, tetiba aku toleh balik, dia dah xde, aiseyyyyyyy ahaha
tetiba jeh dia ada depan aku, dia lalu, ada senyum ck8 ahaha trus g kat radhi nk begambo ngan radhi, so dia duk sebelah aku wahahaha, (bdk2 da gelak2 dah)
ini respon nih, tp aku x tau nk ckp pe.
pastu dia blah, aku ase nyesal,
aku cari dia balik x jmpa, smpila wktu balik baru tenampak dia, so aku g kt dia dgn gentle nya tanya
lu nk cd x? ahaha
.... bla2 bla bla (xleh tulis, nnti ko tiru ayat aku) ahahaha
aku begegas g amik cd,
dpt fon number
tp..........
maybe dia terpaksa lyn aku kut, n maybeeeeeee
tu last msj yg dia hnta.its ok
every rose has its thorn
(da la mlm td aku kena lnggr lari nasib aku x mmpos)

2 comments:

vv said...

hahaha~ chill lah~ not ur day~

yatai said...

who are you? vava.voom?????