Thursday, October 9, 2008

cinta
xsemestinya memiliki
xsemestinya dipunyai
gua tahu
gua baru kenal itu CINTA
dari seseorang (rahsia)
tapi urm sampai bila aku perlu jadi begini
moto aku dulu
im like a wolf, live alone die alone
urm tp ku fikir2
moto tuh da xle pakai
aku nk jugak mcm org doe
menyayangi dan disayangi
walau aku ada hati sekeras batu
setakat ni pemuas nafsu ku
gitarku saja
sian dia
xtahan digoreng xtahan dilanyak tiap pagi
ciom molot ngun gita gua
lap badan dia
gua syg dia
dia satu2nya mempersembahkan perasaanku
melalui 6 tali
kalau aku sedih
dia menangis
haiz
kalau la lu ada prasaan gita..
gua tau
lu mesti mintak clash ngun gua pnye
gua ada kwn
gua ada adk angkat
gua ada band members
gua jgk masih ada mak bpk
gua berterima kasih
rasa beruntung
ada yg snggup menyapa
org sehina gua
sejumud gua
kalau lu org tau siapa gua sebenar2nya
gua pasti
lu jauhi gua
tp..
xsemua
ada yg masih akan tanya
kau sihat sir?
kau da makan? kau ada duit x? aku belanja kau mkn?
tp....
itu khayalan
rindu aku nk dgr suara2 tu
tp...
urm
aku hrp
aku x menyusahkan org lain
aku x menindas org yg lemah
aku x berhutang budi pd sesiapa
secara tulus dan telus
aku sayang korg sume
walau aku x mampu memiliki, mengenali mahupun jumpa tiap hari dgn korg
betul kata pepatah
cinta x semestinya memiliki atau dipunyai
adioz sucker -yatai-

2 comments:

shabella! said...

wahh, indah betul yaa:)

mlyna said...

luahan isi hati seorg rocker!haha.yeah! ala abg,nnti u'll find someone yg serasi la dgn abg.jodoh pertemuan dia tgn tuhan.haa.lyn ok je tkda boyf.tkkan abg tk ok kut tkda gf.haa :P