Monday, December 1, 2008

PERHATIAN KEPADA MEREKA YANG ANGKUH DAN SOMBONG

sila bawa seberapa ramai yang kamu rasa menyokong di pihak anda dan anda rasa diri anda betul? sila berhadapan dengan saya SEORANG
(yang benar akan menang insyaallah)
korang semua kalau dengar cerita dari satu pihak je mane adil en?
aku da biasa down
aku da biasa org buat macam ni
aku da tegar
x rasa apapun
tapi dengan tujuan hendak memperbetulkan keadaan
dan rasa benci korang semua kat aku
maka aku akan cerita
itu pun kalau korang mahu

yg benar dan sahih
yasser rezza (lahir redha)

5 comments:

Sarah.Rizar said...

Allah slalu bersama mereka2 yg di pihak yg benar...

sabar ya bro.

remember,
u can always count on me.
:)

yatai said...

thx my dear friend
saya akan ingat anda :)

Sarah.Rizar said...

selagi sarah mampu,
sarah akan cuba menjadi kawan yg slalu siap menolong kamu..
:)

insyallah.
:)

teruskn berdoa.
slalu ingt Allah.
:)

yatai said...

terima kasih ya sekali lagi,
ada juga seseorang yang mengerti diri saya
alhamdulillah
saya akan doakan dia bahgia selalu walaupun saya bukan sebahagian dari kebahagiaan yang dia kecapi.

Sarah.Rizar said...

insyallah..

bila kita mndoakan kebaikan utk insan yg membenci kita,
maka Allah akn memberikan kita rahmat yg sgt2 bernilai..

trust me.
:)